ARCTIC GAESTI, lista firme, director firme

news20.ro - revista presei online Director firme, lista firme, companii pe domenii de activitate


ARCTIC GAESTI

ARCTIC GAESTI, Bucuresti


Trimite detaliile firmei pe Yahoo Messenger unui prietenComenteaza acest articol



Judet: BUCURESTI
Localitate: Bucuresti
Adresa: Bd. Decebal nr. 18, sector 3

Email: service@arctic.ro
Website: www.arctic.ro


Service pentru aragazuri, aspiratoare, frigidere, masini de spalat marcile Arctic si Beko , garantie si post-garantie
Nume
Comentariu
1. La 09-Nov-2011 02:36:35, relu dusu a spus:

De vreo doi ani caut un robinet cu senzor pentru cuptor de la un aragaz ARCTIC cu 4 ochiuri.Am facut nenumarate drumuri la reprezentanta din Focsani dar aici am dat peste niste golani mincinosi,puturosi si incompetenti.In comert nu gasesc asa ceva.De ce fabrica ,asa cum este obligata prin Lege,nu asigura piese post garantie ?

2. La 08-Nov-2011 13:56:50, Ciprian Iulian a spus:

NU MAI CUMPARATI COMBINE FRIGORIFICE ARCTIC! Tocmai ce mi s-a stricat si mie combina frigorifica ARCTIC KS32N, la putin timp dupa ce mi-a expirat garantia! A 2-a oara! Acum a\"murit\" de tot: MOTORUL! E bun de dat la gunoi, pentru ca astia cer reparatie 3 milioane jumate! Insa prima data mi se mai stricase inca in timpul garantiei (S-A SPART TUBUL DE FREON!!! Nu mai racea frigiderul...Congelatorul, era Ok!) si, cu chiu cu vai, cei de la service mi-au luat aparatul original si mi-au inlocuit tot felul de piese, inclusiv carcasa cu totul si mi-au trimis acasa un soi de \"zombi\" din bucati, duhnind a fum de tigari si cu un zgomot suspect de motor (evident era orice altceva decat frigiderul pe care il avusesem cumparat din magazin!) Am mers, la data respectiva la Oficiul Protectiei Consumatorului din Bucuresti, am facut plangere si in aproximativ 1 luna de zile, au inceput sa ii calareasca pe aia de la ARCTIC! Drept pentru care, patronii turci au trimis la mine un soi de negociator, ca sa picam la intelegere! N-am vrut sa fac nici o intelegere cu ei nici in ruptul capului, DAR...n-am fost atent la capcana pe care mi-a intins-o mafiotul ala \"extrem de amabil\": m-a rugat sa semnez o simpla foaie rosiatica, in care se mentiona ca angajatul lor a fost pe teren si a facut instructajul clientului! Si am semnat!!! Fara sa fiu atent ca in subsolul paginii erau mentionate urmatoarele afirmatii: clientul nu mai are nici o obiectie cu privire la calitatea si aspectul produselor ARCTIC! Magarii!!!! Care umbla cu inselatorii de la cap la coada...(aveam si febra 38 - 39...Dar, poate ca si daca nu eram in situatia aceea, fara sa fi trecut prin tepe de felul asta, poate tot as fi semnat! Acum, nu mai semnez nimic, fara sa citesc si pe dunga un document, oricare ar fi el!) Asadar, nr. 1: cel putin am spart gheata in ce priveste o masura concreta IMPOTRIVA ARCTIC Gaesti! Se poate! Mergeti, fratilor si reclamati-i la Oficiul Protectiei Consumatorilor, pentru ca cei de acolo chiar \"se baga\"! Nr. 2 Pot sa confirm, ca dupa service-ul facut la data respectiva, nenorocitii au \"setat\" cumva durata de viata a pieselor sau a motorului sa functioneze exact putin peste limita garantiei...Pot sa demonstrez cu acte: l-am cumparat in iulie 2008. Avea garantie 3 ani! A \"DECEDAT\" in noiembrie 2011! Parintii mei au un mic frigiger ARCTIC facut de ROMANI, de vechea firma care respecta ROMANII...si acel mic frigider merge de 30 de ani, inca! TURCII nenorociti de la firma \"BA\" au venit la noi in tara, au cumparat brandul acesta deosebit si cu traditie si ISI BAT JOC DE NOI, LA NOI in TARA! AFARA CU NENOROCITII..PLECATI LA VOI IN TURCIA, JIGODIILOR!

3. La 24-Oct-2011 08:30:11, ANNA MARIA a spus:

Am cumparat in 23 oct un aragaz Arctic si a doua zi cand am desfacut si l-am montat si am dat drumul cuptorului pentru 30 de minute sa arda vopseaua exact cum spune in instructiuni la nici 10 minute s-a spart in tandari sticla securizata.Supermarketul de la care am cumparat nu-l schimba desi m-am intors in timp real cu aragazul (48ore) , iar la service cica geamul este consumabil si nu intra in garantie.Astept doua saptamani sa-mi aduca geam ca sa pot porni cuptorul.Neseriosi

4. La 20-Oct-2011 07:33:35, romania a spus:

patriotismul costa scump!

5. La 20-Oct-2011 07:15:37, Relu a spus:

problema identica ca postul lui \"Nicoleta 07-Oct-2011\". singura deosebire este ca la mine nu au ajuns cei de la service nici dupa o luna. Subliniez NU CUMPARATI PRODUSE ARCTIC SI BEKO deoarece service-ul este ca si inexistent.

6. La 19-Oct-2011 15:08:36, Voinescu Mihai a spus:

Foarte bune produsele Arctic , fratilor respectati si voi instructiunile la ce zice pe manualul de utilizare a respectivului produs. Daca le tineti sa rugineasca , etc cum vreti sa va tina?

7. La 18-Oct-2011 11:10:53, bocanet carmen a spus:

am reusit, merge super, i-am schimbat si termostatul si sa dea domnul la inca pe atatia ani. sa fiti baftosi

8. La 14-Oct-2011 10:51:55, daniel a spus:

salutare eu am lucrat la arctic sa. si sunt varza stiti cum dau cu aparatele in fabrica si dupa aceea le baga la vanzare si mai zic ca au si ingineri buni mai ales zisul baross e varza ce sa va mai zic sunt terminati ii freaca turci cum vor ei si nu zic nimic

9. La 07-Oct-2011 05:28:49, Nicoleta a spus:

Am avut si eu o experienta extrem de neplacuta cu service-ul Arctic.Am cautat personal punctul de lucru din Constanta, vis-a-vis de Billa, dar am constatat ca nu exista, motiv pentru care am sunat(in data de 17 septembrie).Mi s-a dat numar de inregistrare si, dupa ce ulterior am dat o gramada de telefoane, am fost mintita si amanata de nenumarate ori, domnul reprezentant pe aceasta zona a binevoit sa se deplaseze in data de 26 septembrie sa constate defectiunea.Mi-a spus ca va suna la fabrica sa se intereseze si revine cu un telefon a doua zi...Astazi este 7 octombrie...Ati ghicit, n-am primit niciun raspuns, nici macar nu mai binevoieste sa raspunda la telefon.Asa ca, sfatul meu: NU ACHIZITIONATI FRIGIDERE ARCTIC!!!...Si trebuie sa luam atitudine, eu voi face sesizare la Protectia Consumatorului, daca doar stam si ne plangem pe forumuri nu vom schimba nimic.

10. La 17-Sep-2011 04:03:14, bocanet carmen a spus:

dar... acum am probleme cu declansatorul. Ce sa fac? Am schimbat motorul si freonul.Va rog, o idee.

11. La 17-Sep-2011 04:00:19, bocanet carmen a spus:

arctic f bune , frigider 180 l din 1998 fara probleme pana acum.

12. La 13-Sep-2011 09:10:43, cristi a spus:

cum pot sa dau termostatul mai tare ca numai un pic raceste sus in frigider,in congelator ingheata suficient

13. La 13-Sep-2011 04:32:10, BALASEA ADRIAN a spus:

dezmembrez arctic k366-4 pentru piese de schimb, avand serpentina interioare sparta, costurile de reparatie fiind mari. tel 0762224884 Ploiesti

14. La 05-Sep-2011 14:00:45, florin m. a spus:

cred ca aveti o mare problema cu sevice-ul.Oricum, certificati inca odata, daca ar mai fi fost nevoie, ca a aveti produse de proasta calitate. Sunteti o RUSINE!

15. La 19-Aug-2011 18:52:55, apostoaiei drina a spus:

am un congelator artic care nu mai declansa.Am chemat un frigotehnist care a schimbat termostatul si tot nu declanseaza.Unii frigotehnisti spun caar fi cauza freonul,altii ca ar fi motorul,cert este carnea este inghetata.

16. La 04-Aug-2011 10:32:56, grigore a spus:

doamna SILVIA COSTEA o sa veizi cht o sati mearga dupa ce leai reparat asa ca nu le faceti reclama la firma ARCTIC sau poate si dumneavoastra faceti parte de firma asta vedeti chti oameni shnt nemultumiti numai dumneavoastra shnteti multumita asa ca mai bine spalate pe cap cu firma asta de cacat ARCTIC

17. La 04-Aug-2011 10:29:33, grigore a spus:

o firma de cacat firma arctic am luat un frigider cu doua usi si e hn garantie dar a fost reparat de doua ori si acuma sa stricat iarasi asa oameni buni sa nici nu va uitati la produsele lor de firma ARCTIC o firma de cacat

18. La 27-Iul-2011 20:31:07, silvia costea a spus:

Multumesc, Arctic! Am sunat, sceptica la nr de contact pt service Arctic, aproape convinsa ca e degeaba. Tipa de la call center e varza. Dar cei de la centrul de service din Bucuresti au fost super OK. Politicosi, seriosi si corecti. Pe scurt: Pt 125 lei, ce firma mi-ar diagnosticat acasa combina frigorifica (iesita din garantie - aproape 5 ani vechime), ar fi luat rabla la centrul de reparatii, ar fi inlocuit carcasa plus freon etc, ar fi adus-o inapoi dupa 5 zile, in stare de functionare? Mentionez ca nu am nicio pila sau cunostinta la Arctic. Rar, dar uite ca se mai intampla si surprize placute in Romania! Chiar nu ma asteptam sa traiesc asa surpriza. In ROMANICA, pe deasupra!

19. La 27-Iul-2011 19:46:46, Gologan Ioana a spus:

Sunt la fel de nemultumita ca si voi acum vara mi sa stricat combina PRODUSELE ARTIC FUNCTIONEAZA DOAR PE DURATA DE GARANTIE cine a zis asta stie ce vorbesete, iar singura persoana care le-a tinut partea eu cred ca are pile la Gaiesti ca doar asa a putut face rost de garantie si de toate celelalte

20. La 07-Iul-2011 16:22:28, vlasceanu liliana a spus:

Nu mai raceste congelatorul de doua zile.Sunt disperata,nu avem servis in localitate.Ce-asi putea sa fac?

21. La 07-Iul-2011 16:20:20, vlasceanu liliana a spus:



22. La 05-Iul-2011 14:04:10, udrea laur a spus:

AM UN MESAJ PENTRU TOATE FIRMELE CARE PRODUC FRIGIDERE CARE FUNCTIONEAZA DOAR PE PERIOADA DE GARANTIE, CUM ESTE ARCTIC GAESTI: FABRICAND PRODUSE CU VIATA SCURTA DE FUNCTIONARE NU VA VETI MARI VANZARILE. CHIAR CREDETI CA DACA ARUNC O COMBINA FRIGORIFICA LA GUNOI PENTRU CA NU SE MAI POATE REPARA, O SA-MI CUMPAR ALTA DE ACEEASI MARCA? DIMPOTRIVA, VOI RECOMANDA TUTUROR SA NU CUMPERE PRODUSE DE MARCA RESPECTIVA.

23. La 05-Iul-2011 13:47:57, udrea laur a spus:

combina mea arctic k3862 a functionat exact 3 ani si 7 luni dupa care i s-a spart circuitul de racire al frigiderului, prectic o defectiune fatala, avand in vedere ca este ascuns dupa peretete din spate. Singura modalitate de reparatie a fost montarea unui alt circuit aparent in interiorul frigiderului, o placa de aluminiu conectata la acelasi compresor. M-a costat 250 lei noi. Meseriasul mi-a zis ca este boala combinelor arctic, indesit, zanussi si altele moderne pentru ca au tubulatura subtire ca de staniol. nu cumparati astfel de produse ca nu se mai pot repara in conditiile de fabricatie, au viata scurta si v-0 scurteaza si pe-a voastra.

24. La 30-Iun-2011 19:23:09, tudorache stefan a spus:

buna ziua am un frigider congelator artic care declanseaza dar nu ingheata

25. La 18-Iun-2011 10:04:33, Radulescu marin a spus:

Buna ziua, Ma adresez dumneavoastra cu rugamintea de a ma ajuta , daca se poate? Am o Combina frigorifica Model KS323S/Clasa SN, Nr. produs 7500410005 Seria 75004100050511055710, la care s-au deteriorat doua articole din plastic (specificate mai jos!) si nu le gasesc la atelierele Service pe unde am cautat in Sibiu. Imi pare rau sa renunt la ea, pentru ca aceasta Combina frigorifica merge exceptional din 2006 si nu vreau sa renunt la ea.Va rog daca se poate sa m-ajutati contra cost cu cele doua articole deteriorate? Va multumesc anticipat pentru raspuns. Cu stima Marin. 1. Suport din plastic, montat in use pentru sustinere... STICLE. 2. Masca din plastic pentu sertar congelator. Nume producator: Artic Gaesti Model nr.: COMBINA FRIGORIFICA Model: KS32S

26. La 14-Iun-2011 13:15:11, Mihaela a spus:

Am si eu o combina Artic K 386 cu care am avut probleme acum 3 sapt. A venit meseriasul dupa 3 zile a mai incarcat ceva in el pt ca nu racea frigiderul dar congelatorul mergea. Acum am aceeasi problema. Merge continuu cu un zgomot groasnic, nu raceste frigiderul dar congelatorul merge. Mai am o luna de garantie si mie groaza ca va trebui sa-mi cumpar alt frigider dar sigur nu artic. Si televizorul cu diagonala mare si cu imagine in imagine s-a stricat tot dupa 3 ani si perioadic dupa aceea tot la un an.

27. La 13-Iun-2011 23:06:40, FLORICA a spus:

Am cumparat si eu o combina frigorifica Arctic si a mers doi ani, al treilea an deja face probleme.Congelatorul raceste iar frigiderul incalzaste asa ca se strica toata mancarea iar motorul merge intr-una. Cat a fost in garantie o repara, mergea o luna si apoi o luam de la capat. Cum a iesit din garantie mi-au spus ca nu se mai poate repara decat cu aceeasi bani cat costa una noua. Dupa ce am dat o caruta de bani pe ea o pot arunca dupa trei ani. Daca doriti sa va cumparati combina frigorifica in nici un caz sa nu va luati Arctic. Sunt cele mai proaste.

28. La 05-Iun-2011 17:21:35, combina a spus:



29. La 30-Mai-2011 21:20:40, Mircea a spus:

A mea combina frigorifica BEKO no-frost nu mai dezgheata! Are un strat de gheata pe peretele interior care inainte nu era, si culmea, il tin pe 1 din 5. A inghetat chiar si ciorba!

30. La 23-Mai-2011 23:21:20, cristian a spus:

de unde pot sa cumpar un termostat pentru congelator artic.

31. La 21-Mai-2011 12:35:38, ALINA a spus:

RUSINE CELOR CARE SE FOLOSESC DE NUMELE ARTIC AR TREBUI SA SE NUMEASCA TAPARIIIIIIIIIII

32. La 18-Mai-2011 23:21:22, maria a spus:

am cumparat un frigider de la artic si de cand lam cumparat imi face numai necazuri cum se face un an cum trebuie sai chem sa-l repare mam saturat sa tot dau bani sa mi-l repare si sa mearga numai un an nuj ce sa mai fac de nou asa mi-a facut mereu

33. La 16-Mai-2011 05:12:54, alin a spus:

vreau literele chinezesti la numele alin

34. La 08-Mai-2011 18:01:13, alin a spus:

arctic cea mai proasta companie.IGNORATIO.

35. La 10-Apr-2011 23:49:01, Roman Sorin ploiesti str. eroilor nr. 90 a spus:

vreau o consultanta tehnica la domiciliu avind in folosinta un frigider arctic k366-4 care este in termenul de garantie pe care l-am cumparat in rate pe care continui sa le achit.

36. La 10-Apr-2011 23:46:03, Roman Sorin ploiesti str. eroilor nr. 90 a spus:

vreau o consultanta tehnica la domiciliu avind in folosinta un frigider arctic k366-4 care este in termenul de garantie pe care l-am cumparat in rate pe care continui sa le achit.

37. La 26-Mar-2011 18:31:06, Tudor a spus:

Am si eu nevoie de 1 usa de la congelare rapida pt combina K 366-4 (sa fie in Bucuresti) care se pare ca e din material cam prost caci s-a spart si, dupa cum vad, nu sunt singurul care a patit-o. Pacat, ca eu aveam incredere in marca asta de traditie(ai mei au un frigider f bun neumblat la el din 1977!!).

38. La 25-Mar-2011 12:57:11, ionescu vasile a spus:

aragazele si masinile despalat arctic sint foarte proaste la aragaz le aprinzi cu chibritul pina iti frige degetul nuse aprinde cine a tradus cartea de utilizare nu cunoaste limba celor care il fabrica si nici fabricatorii nu stiu acest lucru le ia banii degeaba oameni buni nu incercati sa faceti nu stiti lasati pilele

39. La 28-Feb-2011 21:26:19, sabiana a spus:

O parere sau un sfat pot afla pe aici? Frigiderului meu...Arctic, normal, i se aprinde becul in interior dar nu mai porneste deloc.

40. La 27-Feb-2011 15:02:40, Nicoleta a spus:

TREBUIE SA VA SPUN: In ce ma priveste m-au tratat cu profesionalism. Cum? Iata: - am achizitionat o combina frigorifica cu 2 compresoare in decembrie 2007 dintr-un magazin care la ceva timp s-a desfiintat. Pentru ca eram in febra sarbatorilor am omis sa-i intreb pe ai mei de certificatul de garantie despre care nici cei din magazin nu mi-au spus ca trebuie completat. Lucru care il facea practic nul din punct de vedere legal. Nici factura n-am mai avut la el. Cu toate astea am indraznit sa-i contactez pe cei de la service-arctic care mi-au dat un numar de sesizare si m-au programat. Defectiunea consta in pierderea freonului care se putea remedia doar prin inlocuirea cutiei (dulapului) nu cum zic unii asa- zis meseriasi prin nu stiu ce racitor care se monteaza in interior si se anuleaza vechiul circuit al freonului prin creearea altuia. Nu e recomandat (NU FACETI ASTA. VREAU SA VA SPUN ca: dupa o luna (a durat pana s-a adus piesa - dulapul-) mi-au inlocuit dulapul si au dat si garantie 24 de luni. Toate astea la numai 100 lei; tineti cont de faptul ca nu aveam garantie valabila - si cu toate astea mi-au acordat: deplasare echipa, constatare defectiune,adus piesa, montat, prelungire garantie 24 luni, cu doar 100 lei. Acum este in probe, dupa parerea mea se comporta destul de bine... Am prieteni care au produse arctic de ani de zile, si eu am achizitionat un produs arctic cu care am avut si probleme ... dar M-AU TRATAT CU PROFESIONALISM LUCRU PE CARE IL APRECIEZ SI-L CONSEMNEZ. Sunt si alte produse (marci) mult mai scumpe care pot avea defectiuni, se poate intampla, e firesc... e important insa cum esti tratat ulterior de catre firma producatoare si de cei care fac service. EU AM AVUT BAFTA !! AM CUMPARAT DE LA ARCTIC SI NU REGRET! MULTUMESC!

41. La 26-Feb-2011 18:11:36, Duras a spus:

Probleme am si eu cu o combina frigorifica a acestei \"renumite\" marci ar trebui sa ne deschidem o lista cu reclamatii si sai actionam in judecata poate fiind mai multi vom avea sorti de izbinda in ai sili sa ne plateasca despagubiri daca produsele cumparate de la ei tot nu functioneaza in parametri tehnici pe care ai trebui sa-i aiba iar cei care ar trebui sa ne asigure service-ul tot nu ne baga in seama.

42. La 23-Feb-2011 12:59:28, Paul a spus:

Sa fugiti mai ceva decat dracul de tamaie cand auziti de produse Arctic. Asigura service deloc, nu gasesti o piesa de schimb la ei dar in compensatie iti propun programare, deplasarea unui \"specialist\" sa constate....in momentul in care le spui clar ce iti trebuie. Sunt in foame de bani mare si atat, calitate TURCEASCA in special la centralele termice care sunt niste \"noname-uri\" produse prin combinarea unor subansamble de la alte centrale termice produse de cine stie ce firme. BOICOT GENERAL PE ARCTIC, SA DISPARA FIRMA TURCEASCA TEPUITOARE.

43. La 22-Feb-2011 22:33:40, monda sorin a spus:

caut capac aragaz artic

44. La 22-Feb-2011 22:33:37, monda sorin a spus:

caut capac aragaz artic

45. La 17-Feb-2011 15:59:07, dorel a spus:

in loc de factura de reparatii ascris cu pixul odata pe spatele frigiderului.

46. La 17-Feb-2011 15:55:28, dorel a spus:

la oluna dupa terminarea garantiei am platit 3milioane pentru reparare .am schimbattot mumai usile au ramas.doua saptamani amers perfect.acum fasaie ingrozitor cand cupleaza

47. La 15-Feb-2011 12:18:59, lili a spus:

am o centrala termica arctic montata de aproximativ un an si jumatate, in aceasta perioada s-a defectat de 3 ori, curge apa,am anuntat serviciul tehnic gaiesti, reprezentantul lor spune ca nu am filtru de apa montat la intrarea in centrala si acesta este motivul pentru care se strica, cei de la service se deplaseaza foarte greu cand este vorba de defectiuni a durat si o luna de zile pana au remediat defectiunea.Acum mi-a spus ca nu-mi mai acorda garantia pe motiv ca nu am montat filtru de apa

48. La 11-Feb-2011 15:19:45, ANDREI a spus:

da sunt bune de aruncat la gunoi ca dupa ce iese din garantie mai merg 1-2 luni si se duc dracului,ca se fisureaza circuitul de freol ce este incastrat in corpul combinei si nu se mai pot repara asa ca teapa originala romaneasca dupa ce ca sunt scumpe nici nu stim sa facem calitate ,ori suntem prosti ori fuduli dar sanatosi la cap sigur nusuntem ca cumparam produse romanesti care is mai proaste ca cele chinezestii pacat ca avem cu ce sa ne mandrim ca nu ne putem respecta marca si traditia marca care functiona cel putin 10-15 anii.RUSINE ARTIC GAESTII

49. La 08-Feb-2011 16:13:32, DAN plus a spus:

sunt bune de ceva combinele K386B+?MA TIN 3-4 ani?

50. La 06-Feb-2011 16:23:13, Mihai a spus:

Am un ,,super\" aragaz Arctik care a functionat vai mama lui.Acum mi s-a stricat robinetul de la cuptor, am contact un domn Ciocoiu din Pitesti care ma tot amanat timp de 2 saptamani-DEGEABA-NU ARE TIMP.Pe ce munca isi iau oamenii astia banii!!!Desfiintati reprezentanta din Pitesti-indiferenta,lipsa de bun simt,neprofesionalism.Păcat de banii dați.Să vă fie rușine.

51. La 04-Feb-2011 13:06:15, Sorin a spus:

Masjoritatea care au postat,ii injura si zic eu ca si merita.Am facut o comanda pentru repararea unei masini de spalat Beko,am fost programat dupa o saptamina,au trecut doua si nici un semn.Sunt niste nemernici care-si bat joc de cetateni si asta pe banii nostri.Cred ca nesimtirea lor incepe cu personalul din conducerea firmei,niste nesimtiti.

52. La 01-Feb-2011 17:01:22, nelu a spus:

si eu am o combina frigorifica arctic.la o luna dupa expirarea garantiei nu mai ingheta.am chemat pe cineva care mi-a schimbat termostatul,220 lei,a durat 15 minute si acum functioneaza ca noua.tin termostatul la 2 iarna/vara.are un zgomot ciudat cind porneste,dar imi fac traba cu ea.

53. La 31-Ian-2011 14:56:33, Nicoleta a spus:

Dau 100 lei (1 milion vechi) celui care imi ia combina frigorifica arctic K3462 din casa si o arunca din avion peste fabrica alora de la Gaesti. Si inca 100 lei daca gaseste niste TNT sa puna in compartimentul de racire. Scap mai ieftin decat sa o repar. IN PLUS SCAP SI CONSUMATORII DE PROSTI !

54. La 26-Ian-2011 15:19:49, adi a spus:

nu stiu ce sa fac nu mai ingheata in sus frigiderul congelatorul merge dar nu tot doar o parte ce sa fac?

55. La 11-Ian-2011 22:50:06, LUMINITA a spus:

NU SUNT BUNE ELECTROCASNICELE LOR SUNT DE RAHAT ,COMBINA MEA ARE UN AN SI ARE 8 REPARATI NICI NU RASPUND LA TEL.ACUM IE STRICATA IAR ,BINE CA SI-AU LUAT BANI PE JAFURILE LOR,CA NOI MILA DOMNULUI, AM LUAT DIN PORTIA COPIILOR PT.ACEASTA COMBINA.NU CUMPARATI ASA CEVA MAI BINE LA MINA 2 ,M-A TINUT 6 ANI FARA REPARATII UN FRIGIDER VECHI.

56. La 04-Ian-2011 05:15:20, ciprian a spus:

am cumparat un aragaz arctic .si mai am garantie 4 luni , a inceout sa rugineasca tot ,am sunat la servis mia dat un cod 642531 dar nu ma sunat nimeni,ce tre sa fac pe cine sa sun ca la nr lor nu raspunde nimeni ajutatima va rog.

57. La 04-Ian-2011 03:25:54, DUMITRU a spus:

De unde as putea procura sau cumpara o usa la compartimentul pentru inghetare rapida la congelatorul K 366-4, deoarece cea originala s-a spart

58. La 04-Ian-2011 03:23:54, dumitru a spus:

de unde as putea

59. La 03-Ian-2011 10:05:43, dani a spus:

sa va ea dracu de boi raspundeti la tlf poponarilor

60. La 27-Dec-2010 04:03:08, razvan petcov a spus:

raspunde vre-odata cineva la nr. de service?

61. La 25-Dec-2010 13:13:28, TIBI a spus:

AM CUMPARAT O COMBINA ARCTIC. LA 2 LUNI DUPA EXPIRAREA GARANTIEI S-A DUS IREMEDIABIL.EU FIIND UN MARE BOU,AM OPTAT PT ACEEASI FIRMA.ACEASTA DIN URMA S-A DUSLA 3 LUNI DUPA GARANTIE. FRATILOR: TRAIM IN ROMANIA SI DIN PACATE, CUMPARAM TEPE CHINEZESTI. NU MAI CUMPARATI DE LA ACEASTA FIRMA DE CACAT!

62. La 20-Dec-2010 14:53:39, mihaidanielamariana a spus:

nu am nimic de comentat

63. La 08-Dec-2010 01:07:57, dj x a spus:

bai ratatilor,cititi si MANUALUL DE UTILIZARE

64. La 07-Dec-2010 07:33:44, fanica a spus:

NU CUMPARATI NICIODATA PRODUSE ARCTIC ,LUATI O TEAPA DE ZILE MARI.SUNT NISTE ESCROCI.Am cumparat un aragaz de la DOMO CONSTANTA si la nici un an de zile a ruginit, iar cand am chemat sa vada pe cei de la service au spus ca trebuie splalat cu apa si sapun ca pe rufe.Sunt niste hoti!Ma gandesc sa sun si la protectia consumatorului,nu mi se pare corect sa ni se ia banii si sa vanda produse cu vicii ascunse.

65. La 22-Nov-2010 21:40:06, iulian a spus:

vad aici multi oameni insuferinta ca si mine ,de pe urma acestei firme arctic,am patit-o si eu fratilor cu o combina frigorifica si o masina ,doar dupa 2 ani de functionare s-au stricat ambele parca s-au inteles spurcatele,frigideru merge non stop,si nici nu mai ingheata bine iar masina are fite de romanca ba nu stoarce ba scoate apa afara imediat dupace isi ia dtergentu,numai paguba...un sfat nu cunparati arctic fratilor e un cacat de pacaleala bani aruncati pe fereastra,dar eu imi merit soarta,pt ca vanzatoarea de unde am cunparat produsele ma sfatuit sa nu cunpar dar,eu capos betmen, betme

66. La 18-Nov-2010 13:18:11, sorin a spus:

\"ARCTIC\" sunteti varza .

67. La 10-Nov-2010 03:05:50, iarka petrica a spus:

am luat o centrala termica de la firma arctic are 2 ani e in garantie am sunat la servis de acolo ne-au spus sa facrm reclamatie la firma de la gaiesti si de 10 zile ne amina stam in frig cu copiisi pur si simplu pe ei nui inereseaza suntem din zona polului nord zis si miercurea-cic

68. La 27-Oct-2010 23:57:56, florin a spus:

sa nu cumparati electrocasnice de la ARTIC niciodata ,daca o veti face o sa va para rau .Pe mine m-au purtat lagarantie de trei ori intr-un an cu un lcd beko iar de trei saptamani ma mint ca i-mi returneaza bani pe acel produs defect NU VA LASATI INSELATI SI MINTITI

69. La 18-Oct-2010 10:04:18, stan silviu a spus:

in urma cu ceva timp am cumparat o masina de spalat arctic de 6kgAA imediat mi-am dat seama ca ceva nu e in regula masina nu storcea nu clatea bine rufele
70. La 29-Sep-2010 20:30:37, Turta Vasile a spus:

A trecut si a doua sptamana si service-ul tot n-a venit(am sesizare din 14.09.10 iar in orasul nostru specialistii de la service vine odata pe sptamana-martea-)Simptomele pe care le semnaleaza Alexandu in 23.09.10 le are si combina mea,dar ce folos - firma Artic nu ne baga in seama, ne-a luat banii si acum trebuie sa asteptam mila lor.Alexandru-opreste combina-de la termostat-si las-o cateva ore,pentru ca se intampla sa se formeze un dop pe circuitul freonului si de aceea nu mai ingheata,iar in timpul repaosului dopul e posibil sa se duca si combina porneste din nou(nu se stie pentru cate zile si iar asa ..pana vine service-ul)

71. La 27-Sep-2010 23:08:12, Sebastian Baia Mare a spus:

De tot rahatul firma Artic, am luat un aragaz Artic si dupa un an a ruginit tot , il pot arunca la gunoi,ca astia de la service ma tot amana de un an ca nu au venit piesele,hotii dracului de la FIRMA ARTIC

72. La 27-Sep-2010 12:30:12, calin a spus:

am achizitionat o combina arctic care s-a defectat in garantie si dupa ce s-a dus garantia.incarca aproape continuu si nu stiu ce are...

73. La 23-Sep-2010 19:04:12, alexandru a spus:

salut am o combina artic nu vrea sa mai inghete merge motoru dar ghiata nimic a patit cineva asa

74. La 21-Sep-2010 22:40:35, Turta Vasile a spus:

am facut o sesizare referitoare la combina mea artic, care fiind inca in garantie, s-a defectat-nr sesizare 615811din 14.09.2010-Mi s-a spus ca in orasul-C de Arges- in care locuiesc salariatii de la service vin odata pe saptamana si anume martea; 14.09- fiind miercuri am fost OBLIGAT sa astept o saptamana cu toate cele din combina bune de aruncat. Azi 21.09.2010 am asteptat toata ziua pe cei responsabili dar in zadar , n-a venit nimeni. Deci pe langa faptul ca am stat inca o zi cu \"ochii in soare \"asteptand mila firmei ARTIC imi pun problema ca nu stiu unde am gresit si mai ales ce trebuie sa fac incontinuare . Defapt acum imi dau seama unde am gresit : cand am ales firma ARTIC pentru combina pe care am cumparat-o cu bani multi si imi blestem soarta pentru acesta alegere .N-as sfatui nici pe dusmanii mei sa aleaga aceasta firma pentru achiziti onarea vreunui produs pentru ca nu-si respecta clinentii.Cred ca si cei de la protectia consumatorilor ar trebui sa fie interesati de aceste stari de fapt si ar trebui sa se autosesizeze ( asa ceva s-ar intimpla intr-o tara normala)

75. La 15-Sep-2010 17:23:52, Ghitescu a spus:

La comanda 65114 – Ghitescu Dan - reclamatie defect aragaz placa electronica – prin telefonul 0245605111 de preluare a defectiunilor nu vor sa ne dea nici un raspuns. Ne amana cu achizitionarea placii electronice...si nu primim nici un raspuns cu privire la termen In acesta situatie va prezentam intentia ca maine dupa ora 12...daca nu se va rezolva repararea aragazului, vom trimite la sediul dumneavoastra Protectia Consumatorului si Televiziunea. Avem foarte multe reclamatii scrise si pe site si atunci suntem indreptatiti sa se rezolve acesta atitudine delasatoare a societatii dumneavoastra. Probabil ca maine conducerea societatii dumneavoastra va trebui sa dea un interviu. Va multumim anticipat, iar in cazul in care nu se rezolva vom actiona asa cum va trebui.

76. La 09-Sep-2010 14:17:43, marina a spus:

de o saptamana am probleme cu frigiderul arctic,adica s-a decongelat din senin.l-am depistat la timp,inainte de decongelare totala,am scos tot din congelator,am spalat,apoi am pus pe congelare rapida si am chemat pe cineva sa vada ce s-a intamplat.acel profesionist,a apasat butonul de congelare rapida,adica l-a oprit,mi-a luat 30 lei drumul apoi a plecat.bineinteles ca iar sa decongelat.a venit iar acel \"domn\"si a depistat ca e termostatul de vina si treb.schimbat.pana aici toate bune.problema e ca nu stiu daca se gaseste prin depozite.cica o sa faca comanda asta insemnand 2 saptamani.sau daca avem ceva pile la gaiesti......pai fratilor,pe vremea comunismului ne-am luat un frigider...nu asta..cu pile la gaiesti.intrebarea mea este...acum cand piata e saturata,cand umbla toti flamanzi sa vanda si la mama buna de dincolo,cand avem fabrica in romania,imi trebe pile la gaiesti,sau trebuie sa astept 2 saptamani?le aduce din patagonia?sa vedem ce are de spus protectia consumatorului.

77. La 09-Sep-2010 14:11:58, marina a spus:

de o saptamana am probleme cu frigiderul arctic,adica s-a decongelat din senin.l-am depistat la timp,inainte de decongelare totala,am scos tot din congelator,am spalat,apoi am pus pe congelare rapida si am chemat pe cineva sa vada ce s-a intamplat.acel profesionist,a apasat butonul de congelare rapida,adica l-a oprit,mi-a luat 30 lei drumul apoi a plecat.bineinteles ca iar sa decongelat.a venit iar acel \"domn\"si a depistat ca e termostatul de vina si treb.schimbat.pana aici toate bune.problema e ca nu stiu daca se gaseste prin depozite.cica o sa faca comanda asta insemnand 2 saptamani.sau daca avem ceva pile la gaiesti......pai fratilor,pe vremea comunismului ne-am luat un frigider...nu asta..cu pile la gaiesti.intrebarea mea este...acum cand piata e saturata,cand umbla toti flamanzi sa vanda si la mama buna de dincolo,cand avem fabrica in romania,imi trebe pile la gaiesti,sau trebuie sa astept 2 saptamani?le aduce din patagonia?sa vedem ce

78. La 06-Sep-2010 14:45:29, gheorghe gica a spus:

am o combina artic cumparata in 2004 si de cateva zile facea gheata pe perete l-am dezghetat si acum nu mai raceste in frigider ,congelatorul ingheata dar frigiderul nu raceste ce sa fac l-am pozitionat cum trebuie si l-am dat la 3 ptr termostat. stie cineva mai multe?

79. La 20-Aug-2010 22:29:22, CALU AUREL BUCURESTI a spus:

in 2003 am cumparat o combina frigorifica ARCTIC[nici nu merita sa scrii cu litere de tipar]care a mers exact 2 ani si 11 luni.NU mai se oprea deloc si nici nu mai ingheta.Hai sa sunam la service ,optimisti.Ha ha nu raspundea nimeni.DUPA O SAPTAMINA de tatonari a binevoit sa raspunda cineva caruia iam explicat ce sa intimplat.mia dat un nr de sesizare si cam asta afost tot.am mai stat o saptamina asteptand pe cineva de service...NIMIC.An intrat pe pagina lor si am lasat un email.A DOUA zi in sfarsit ma sunat cineva de la ei cu care am vb si care a si venita doua zi si lau dus in service..peste o saptamina mau sunat si mau informat ca o sa imi aduca alt aparat pentru ca cel vechi nu se mai putea repara. DECI ERAM IN ANUL 2006 .MIAU adus aparatul cel nou care a mers exact...SENZATIONAL 3ANI SI TREI LUNI[DOVEDESC CU ACTE]Aceiasi problema o are ,nu se mai opreste ,nu mai ingheta si era un obiect care ocupa locul in bucatarie inutil...OPINII,,, PARERI..arcticeste //DE TOT RASUL

80. La 05-Aug-2010 11:40:00, Cristian a spus:

Nu mai achizitionati produse Arctic, sunt de rahat...am cumparat un aragaz model nou cu plastice infecte pe langa arzatoare, binenteles s-au topit dupa prima utilizare, apoi la o saptamana s-a defectat robinetul de gaz de la arzatorul mic, acum nici macar nu mai raspuns sesizarilor mele 5 la numar in decursul unei luni, sunt hotarat sa sesizez ANPC. Poate li se interzice sa mai vanda \"facaturile\" Arctic.

81. La 02-Aug-2010 20:22:37, vali a spus:

artic e o joarsa de firma fugiti

82. La 28-Iul-2010 00:24:47, matei iuliana Targoviste a spus:

chiar nu se poate face nimic?domnii de la sevice fac ce vor cu banii nostrii.daca avem un produs care se strica ne mai iau si la misto,spunandu-ne ca o sa mai trecem pe la ei.am patit-o cu un tv lcd BEKO care s-a stricat de 3 ori in doi ani.ultima data mi-au schimbat placa RR.A mai mers o luna si sa stricat.Nu trbuia sa-mi dea garantie la placa?acum a iesit din garantie si cica trbuie sa platesc 150 ron numai constatarea.chiar trebuie sa-i lasam sa faca ce vor cu banii nostrii nici macar nu l-am platit am facut credit si am utilat toata casa cu produse beko.mare teapa.cei de la service GAESTI au spus ca o sa trimita pe cineva acasa,cred ca o sa astept mult si bine.

83. La 23-Iun-2010 11:52:07, Ion a spus:

Reparațile în garanție si post garanție,se face in felu următor;Întăi se dă telefon la fabrică serviciul clienți si ei anunță servisul.

84. La 22-Iun-2010 11:40:22, matei i a spus:

Astazi 22 iunie 2010 .este pt a doua oara cand. se strica TV LCD BEKO 32LXLU1B

85. La 03-Iun-2010 20:07:59, F.M a spus:

Eu am produse de ap 5 aniun ks386B+ o lada congelator si LCD si toatefunctioneaza cum trebue

86. La 26-Mai-2010 17:51:31, diana din roman a spus:

cata dreptate aveti... eu am comp. un LCD BEKO care s-a stricat dupa un an si ceva ,l-am dus la service,l-au reparat si a mai mers o luna .dupa care am facut acelasi drum la service,iar l-au reparat iar l-am adus acasa a mai mers ceva timp si iar nu se mai aprindea .mai exact avea sonor dar nu avea imagine. \'si iar l-am dus la service ....ce sa va mai zic?au telefonat si au zis ca la ei functioneaza ....culmea/? adica mie si sotului ne place sa ne plimbam cu tel. prin oras... dupa asta sotul meu le-a explicat ca vom reclama la OPC si s-au gandit ca ar fi cazul sa il repare.... dar nu se mai poate.am primit un tel. si ne-au anuntat ca ni se vor da banii inapoi pt. ca este in garantie.au trecut aproape 3 saptamani si nu am primit banii. termenul legal este de 15 zile. oare pt. EI nu trece timpul ? sau cand vom avea banii sa ne luam alt tel.? niste...

87. La 20-Mai-2010 20:48:37, alex a spus:

e o firma de nimic...oare nu se sesizeaza conducerea firmei cind citesc aceste comentarii?...la servicele din tara nu se repara nimic...sint niste incompententi...vreau sa ma ajute cineva sa-mi dea nr de telefon de la conducerea firmei ptr ca aceea persoana care preia apelurile de la clienti refuza sa ofere nr de telefon ale conducerii...este in cirdasie cu nesimtitii din tara...oricum va sfatuiesc sa nu cumparati produse artic...sint neseriosi din toate privintele...

88. La 20-Mai-2010 18:46:26, Bogdan Ploiesti a spus:

Am cumparat o combina frigorifica arctic K386B+ pe data de 05.09.2006 ...toate bune si frumoase pana acum o saptamana cand nu a mai vrut sa-si faca datoria...de ce ??? ... nici frigotehnistul nu si\'a dat seama ce are ...de 3 zile repara la ea ... baga\'i freon, schimba\'i filtrul, termostatul ...si tot nu functioneaza cum ar trebui! Pana sa o repare nu inghetza deloc ...in schimb acum nu se mai opreste ...nu as da vina pe cel care a incercat sa o repare, ci mai degraba pe aceasta firma care acum face produsele sa functioneze numai cat sunt in garantie! Cred ca au uitat sa\'si faca meseria, dovada ca nimic din ceea ce se face in Romania nu mai e bun ... o sa ajungem sclavii Europei pentru ca nu stim sa ne facem datoria! RUSINE ARCTIC ...RUSINE!

89. La 19-Mai-2010 13:39:06, stefan a spus:

aceasta firma nu este serioasa ca toate de alfel din romania si isi mintesc clienti nu mai iau de la ei nici un produs se strica si nu vin sa le repare in garantie

90. La 02-Mai-2010 17:33:52, Niky Bucuresti a spus:

Am cumpărat o combină frigorifică în iunie 2006 model KS35N,volum 244 cu 87. De aproximativ două săptămâni a început să se dezghețe, motorul funcționează dar nu mai îngheață, acum este oprit. Sunt un vechi client al produselor arctic și am fost mulțumit până în prezent de aceste produse, modelele vechi din 1990 fiind în stare de funcționare și astăzi, dar la apariția produselor moderne nu am ținut cont de părerea cunoștințelor că produsele ARCTIC sunt bune numai pe perioada garanției, precum la ieșirea din garanție apar defecțiuni unele neremediabile-bune de aruncat, oare așa să fie???( menționez că de doi ani am mai cumpărat încă o combină frigorifică model K366-4,încă în garanție) și deja îmi pun întrebarea că după ieșirea din garanție la cea de a doua combină voi păți la fel ca și cu prima?? Cocurența să fie mai bună respectându-și clienții și după ieșirea din garanție?așa cum se vehiculează că fiind un produs comercial nu calitatea contează ci cantitatea . Cred că sunteți datori clienților să demonstrați că încrederea câștigată anii trecuți de ARCTIC a fost una apreciată , altfel produsele arctic vor fi din ce în ce mai puțin căutate,personal mă voi alătura și eu printre ceilalți nemulțumiți și îmi voi arăta nemulțumirea ori de câte ori voi avea ocazia de a nu face greșeala mea de a cumpăra produsele ARCTIC doar pentru că a fost un nume și că în prezent nu are produse de calitate, și nu își respectă clienții. Cu speranța că nu este adevărată părerea cunoștințelor care sunt din ce în ce sunt mai mulți nemulțumiți , aștept demonstrez că ARCTIC este o firmă cu renume și respect.

91. La 27-Apr-2010 16:46:25, andrei a spus:

si eu am luat teapa cu electrocasnicele!mi e si rusine sa spun ca eu lucrez la aceasta firma

92. La 13-Apr-2010 12:45:38, Nelu a spus:

am un Beko477 si mi sa rupt manerul, stie cineva unde il gasesc sa-l cumpar. 0763802324. multumesc.

93. La 06-Apr-2010 12:06:27, radutaviorel a spus:

am o combina ARCTIC K 3862 CARE NU MAI RACESTE IN COMP.DE SUS,SI ESTE INCA IN GARANTIE,INCERC SA CHEM SERVICE-UL DAR NU RASPUND LA TELEFON...sunt disperat...sunt din buzau...stie cineva ce sa fac?

94. La 04-Apr-2010 10:56:20, a spus:



95. La 24-Mar-2010 20:28:54, Daniel a spus:

Va rog contactati-ma cat mai repede

96. La 24-Mar-2010 20:28:14, Daniel a spus:

Sa imi spuneti si mie va rog unde pot gasi piese de schimb in aprpiere de Alba-Iulia,Campeni sau Abrud. va rog contactati-ma la numarul de telefon:-0722406339 -0723570024

97. La 21-Mar-2010 19:30:13, VASILE STEFAN a spus:

sa va ia dracu cu combina voastra frigorifica cu tot mi-a ruginit usa de la congelator.

98. La 11-Mar-2010 19:27:03, florin a spus:

in arctic se fac doar frigidere si congelatoare ,restul de electrocasnice sant turcesti

99. La 16-Feb-2010 10:24:55, Florin Petrov Arad a spus:

Am si eu o centrala Arctic, in garantie, cu defect constatat de reprezentant Arctic, \"schimbator de caldura spart din cauza unui defect de fabricatie\". Dupa reclamatii si sezizari la service si marketing Gaesti, rezolutia a fost :\"V-am facut un raport, in citeva zile o sa puteti merge la reprezentanta Arctic sa va luati banii inapoi, odata cu recuperarea centralei\"

100. La 12-Feb-2010 20:57:52, Albu Ionel Slatina a spus:

Am incercat sa utilez toata casa cu casnice Arctic dar am luat o teapa de toata frumusetea nu sunt bune de nimic cu frigiderul am avut probleme cu masina de spalat la fel cu aragazul de asemenea .centrala am dato si bn am facut sint de toata ocara.Nu as mai lua ceva din gama arctic nici gratis.contact 0723624826 si am sa va explic

101. La 11-Feb-2010 16:15:40, tony cj a spus:

artic este o firma de toata frumuseta jalnic fara comentarii

102. La 11-Feb-2010 16:13:16, toni cluj a spus:



103. La 09-Feb-2010 11:52:58, florin a spus:

asi dori sa stiu unde pot sa ma duc sami repare tv lcd beKO unde si cum dau de servis

104. La 06-Feb-2010 09:26:52, MARIUX a spus:

tot probleme asta o am si eu cu centrala arctic...a venit un reprezentant arctic si mi-a spus ca nu are piese de schimb..centrala fiind in garantie.acum nu stiu cat ii de legala chestia asta ca pe site-ul lor scrie \'\'Arctic iti garanteaza piese de schimb pentru intreaga durata de viata a produsului. \'\' eu poate vreau sa schimb piesa defecta..partea proasta este ca sun in mijlocul iernii..daca cineva are cunostinte ..sa ma ajuta..sa stiu ce pot face legal ..repet ,ei nu pot sa-mi asigure piesa de schimb .

105. La 30-Ian-2010 15:20:01, barbara a spus:

in 24 dec. 2009 mi s-a defectat cantrala termica ARCTIC cumparata in 2007 (termen de garantie 3 ani),foarte disperat am sunat la reprezentantul firmei dar nu m-a putut ajuta cu nimic. In 28 dec.2oo9 am depus reclamatie la sediul firmei (nu are importanta nr. de inregistrare ca de cate ori ii sun ma intreaba de nr. de registrare dar nu se rezolva nimic) dupa care in 19 ian. 2010. a venit reprezentantul firmei a constatat defectiunea (schimbatorul de caldura spart) ca in 25 ian. 2010 sa ma anunte ca producatorul nu are piesa de schimb si o sa ma anunte cum va solutiona problema iar eu stau in continuare cu galeti si lighene sub centrala termica sa pot face un pic de caldura la temperaturile de -15,20 grade C pentru care multumesc firmei ARCTIC si o sa mai cumpar din produsele lor de calitate.

106. La 29-Ian-2010 10:24:04, Adriana a spus:

am cumparat anul trecut o combina frigorifica si de o luna tot acud periodic o pocnitura in spatele ei nu stiu ce vrea sa insemne plus ca vopseaua de pe usa a inceput sa se ingalbeneasca, concluzia nu mai cumparati produse Artic ca luati teapa

107. La 26-Ian-2010 19:21:46, tibist1962 a spus:

am si eu o combina frigorifica K3462 tot arctic,de la inceputul luni Decembrie nu mai functioneaza si servisu ma duce cu zaharelu,de joi pina mai apoi,sint total ne seriosi,asemenea firma cu personal incompetent din toate punctele de vedere merita eliminati de pe piata,traiesc din naivita noastra,nr.reclamatiei mele este:543556,sint curios pina unde vor merge?,in final sint hotarit sa-i actionez in instanta._PSS_,au eliminat din certificatul de garantie de lapunctul 4 care prevedea termenul de remediere al defectiunilor,in acest fel pe cine vor sa insele??sigur pe \"fraieri\"care nu-s cunosc drepturile de consumator

108. La 24-Dec-2009 14:33:00, tretiac a spus:

am cumparat un aragaz

109. La 25-Nov-2009 21:18:19, FLORIN a spus:

ROG PE CINEVA SA IMI EXPLICE CARE E SITUATIA CU ACEASTA APA DIN TAVITA COLECTOARE A FRIGIDERULUI D 255 DE CE NU SE EVAPORA SI MAI PRODUCE UN MIROS INGROZITOR ACEASTA APA ZILNIC TREBUIE SA SPAL ACEASTA TAVITA SI L AM CUMPARAT DE O LUNA IL VOI TRMITE LA FABRICA IMPREUNA CU TV SI PROTECTIA CONSUMATORULUI NU SE POATE SA ISI BATA JOC ASA DE TOATA LUMEA ROG AJUTOR DE LA CINEVA \\MULTUMESC/

110. La 25-Nov-2009 21:03:12, florin a spus:

AM CUMPARAT SI EU UN FRGIDER D 255 ARCTIC SI NU SE EVAPOREAZA APA DIN TAVITA COLECTOARE E DE TOT RISUL

111. La 12-Nov-2009 11:19:11, LATIS ADRIANA COM.CERNESTI MM. a spus:

Am depus o reclamatie cu nr.527379 in data de 16.10.09 pentrun repararea unei masini de spalat ARTIC nici pina astazi 12.11.09 nu s-a tinut cont de sesizarea mea rog sa-mi spuneti cu cine mai trebuie sa i-au legatura sa va fac firma de ris.

112. La 03-Nov-2009 09:23:50, aurel -cluj a spus:

in 26 sept 2OO9 semnalam ca ,combina mea model k 386+ nu mai racea corespunzator in dulapul de sus,inca dupa 7-8 luni de la achizitionare.A fost reparata prin reincarcare cu agent frigorific R600 a,dupa care a mai functionat pina in aprilie -mai 2009 cind a iesit din garantie.Prin septembrie 2009 am trimis doua faxuri la uzina producatoare si apoi un e-mail prin care solicitam sa-mi aprobe repararea combinei in termenul de garantie deoarece combina avea un defect de fabricatie ascunns,care nu se putea repara ,respectiv fixura pe circuit-cod 80.Ca urmare a demersurilor facute SC Gaesti mi-a aprobat solicitarea mea si Unitatea service Cluj mi-a reparat combina (a schimbat intreg dulapul,din combina veche a mai ramas usile si vaporizatoarele din congelator cu garantie de inca 2 ani)de care sint foarte multumit cum functioneaza.In cazul meu SC GAESTI SA a dovedit responsabilitate si operativitate ceea ce va doresc si in cazurile D-VOASTRA.Pentru cele de mai sus am numai cuvinte de lauda pentru Directia Service a SC GAESTI

113. La 03-Nov-2009 09:19:59, aurel -cluj a spus:

in 26 sept 2OO9 semnalam ca ,combina mea model k 386+ nu mai racea corespunzator in dulapul de sus,inca dupa 7-8 luni de la achizitionare.A fost reparata prin reincarcare cu agent frigorific R600 a,dupa care a mai functionat pina in aprilie -mai 2009 cind a iesit din garantie.Prin septembrie 2009 am trimis doua faxuri la uzina producatoare si apoi un e-mail prin care solicitam sa-mi aprobe repararea combinei in termenul de garantie deoarece combina avea un defect de fabricatie ascunns,care nu se putea repara ,respectiv fixura pe circuit-cod 80.Ca urmare a demersurilor facute SC Gaesti mi-a aprobat solicitarea mea si Unitatea service Cluj mi-a reparat combina (a schimbat intreg dulapul,din combina veche a mai ramas usile si vaporizatoarele din congelator cu garantie de inca 2 ani)de care sint foarte multumit cum functioneaza.In cazul meu SC GAESTI SA a dovedit responsabilitate si operativitate ceea ce va doresc si in cazurile D-VOASTRA.Pentru cele de mai sus am numai cuvinte de lauda pentru Directia Service a SC GAESTI

114. La 22-Oct-2009 20:44:09, a spus:



115. La 17-Oct-2009 21:36:31, george23 a spus:

in viata mea nu mai cumpar frigidere beko si aragaze candy, garantii teapa, aragazul a mers 1 an si 7 zile fix iar frigiderul 1 an si 2 luni,super,nu? bai suntem o tara de tampiti si dobitoci care acceptam orice, ne f...t astia cum vor ei,ala nu tipa ala nu tipa si lumea face bani pe carca noastra,e posibil garantie 1 an la aragaze????????? fugiti tare cand vedeti firmele astea.

116. La 30-Sep-2009 20:08:43, george a spus:

vreau sa imi spuneti si mie daca artic gaiesti au facut si frigidere cu doua usi cu denumirea de \'excelsior\' cum vro 10 12 ani multumesc

117. La 26-Sep-2009 14:15:18, aurel - cluj a spus:

prin 1974 sau 75 am cumparat un frigider artic care functioneaza si acum.NU ACELASI LUCRU POT SPUNE DESPRE COMBINA FRIGO MODEL K 386+,care la 7-8 luni de la cumparare nu mai racea aproape deloc in compartimentul superior.Am solicitata servisul,si mi-a spus ca,combina are o fisura in circuit pe care nu o poate depista si nici repara. FRIGOTEHNISTUL A RECURS LA O REINCARCARE cu agent frigorific R600 a.Combina a functionat normal ,apoi dupa alte 5 luni am rechemat Unitatea service ,care prin acelasi lucrator a venit,a verificat si mi-a spus ca,combina functioneaza bine,si nu mai are ce sa ii faca,desi aceasta racea numai pe un sfert din cit trebuia in mod normal.In loc sa faca demersurile pentru schimbarea combinei,s-a multumit cu acest raspuns.MENTIONEZ ca la prima interventie frigotehnistul mi-a eliberat un BON DE REPARATIE in care a specificat clar defectul si codul defectului,adica; FISURA PE CIRCUIT - COD 80.Intreb uzina producatoare-SC ARTIC -GAIESTI,de ce nu-si instruieste depanatorii in vederea procedurilor necesare in astfel de cazuri cind sint depistate defecte de fabricatie ascunse?As VREA SA STIU DACA SI LA ALTI S-A INTIMPLAT ASTFEL DE CAZURI ,SI, DACA UZINA PRODUCATOARE LE-A SCHIMBAT APARATELE DEFECTE

118. La 13-Sep-2009 11:32:22, costi a spus:

firma artic nu mai reprezinta nici o garantie pe piata, nu mai cumparati produsele artic.

119. La 07-Sep-2009 22:45:16, LA a spus:

AM CUMPARAT O MASINA DE SPALAT ARTIC. NICI MACAR NU REUSESC TOT TIMPUL S-O PORNESC. AU INTRODUS UN SISTEM DE SIGURANTA PE CARE IL EXPLICA AMBIGU,INCILCIT SI VAI DE CAPUL LOR DIN CARE NU INTELEGI NIMIC.

120. La 04-Sep-2009 12:00:14, silviu tg mures a spus:

aveti produse romanesti la preturi europene ,de service nu mai vorbim,de ce nu aveti personal calificat cand este criza si oamenii nu-si permit mai nimic sa mai cumpere ceva nou iar concurenta este mare ,pacat ca nu va ingrijoreaza aceste lucruri,atentie turcii fac doar profit la noi cititi toate comentariile.cu stima

121. La 03-Sep-2009 13:52:57, cristi a spus:

neseriosi si lipsa de profesionalism..am un aragaz kre sa defectat dupa 4 luni si de 2luni sun la iei sa vina sa vada despre ce e vb..sant mintit in fiekre zii sa stau aksa k o sa vina cineva..

122. La 24-Aug-2009 13:09:51, iacob a spus:

DOMNILOR arctic aste o abureala totola nu mai este ce era odinioara pacatca sia bagat ciniva coada

123. La 24-Aug-2009 13:07:11, BELA a spus:

nu sunteti seriosi iar pe cei de la service ,sfatul meu sa-i dati afara sunt mincinosi

124. La 24-Aug-2009 13:03:28, lenrok a spus:

am montat o centrala termica Arctic de o luna tot sun sa vina cei de la servis sa ii faca pornirea dar degeaba tot ne amana pentru mine nu mai este o firma serioasa si o sa-i fac o reclama proasta la toti cunoscutii.RUSINE!!! DUPA CE CUMPARAM PRODUSELE VOASTRE NE LASATI BALTA.

125. La 24-Aug-2009 09:22:51, PUIA RODICA a spus:

AM CUMPARAT ACUM UN AN UN FRIGIDER BEKO -NO FROST- ESTE IN GARANTIE SI VREAU SA INTREB DACA ACEST FRIGIDER TREBUIE IN MOD OBLIGATOR SA FIE OPRIT ODATA PE AN CA SA FIE CURATAT ? ASTEPT SA RASPUNDETI SI MULTUMESC!

126. La 20-Aug-2009 13:35:51, Gogu a spus:

Arctic= Teapa. Produse proaste, servicii service execrabile ,angajati ai service-lor de 2 {doi }bani.

127. La 19-Aug-2009 09:58:42, liviu a spus:

ca si alti am luat si eu teapa arctic ,am cumparat o combina frigorifica din metro si la 2 luni dupa ce a iesit din garantie sa defectat total motor carcasa si termostat si ei afirma ca durata medie de viata e de 10 ANI ,fac reclama ca au consum mic dar un consum mic are doar un motor mic deci viata scurta =teapa sigura cine ia arctic ca mine

128. La 27-Iul-2009 17:08:59, leo a spus:

arctic e cea mai proasta

129. La 27-Iul-2009 14:03:14, MARIA a spus:

Sunt atatia oameni fara servici.Faceti o selectie mai buna ,pentru supravietuirea dvs. ,incepand cu duduia de la dispecerat ,incapabila de amabilitate si profesionalism.Daca ceri un nr. de telefon pentru service din Bucuresti ,te trimite tot la Gaesti.Mai dati afara din cei care se cred pusi acolo in scaune pentru vecie.Va veni vremea cand si neseriozitatea va va duce la faliment !

130. La 24-Iul-2009 10:46:49, Ana a spus:

am cumparat si eu o masina de spalat Beko de la aceasta firma in 2005 cu garantie de 4 ani.Am avut probleme cu masina de 2 ori,de cate ori a venit de la service o bruta,de fiecare data s+a scandalizat.acum am probleme a 3 oara,am anuntat service-ul si am rugat sa nu mai tr aceeasi persoana.mi sa spus ca ea este singura disponibila.aviz tuturor care cumpara produse de la arctic pt ca masina a fost cumparata in rate,ratele se platesc lunar si serviciul lasa de dorit.

131. La 12-Iul-2009 14:51:34, rares a spus:

am si eu o gramada de aparate artic .combina frigorifica nu mai raceste este in garantie ce ar fi de facut.ce sa dus la ea?

132. La 27-Apr-2009 16:30:14, viorica 27.04.2009 a spus:

Cine face ca mine , ca mine sa pateasca !!! Am cumparat in luna mai 2008 cu banii in mana un frigider Arctic . Din luna martie 2009 am probleme cu el . Am luat legatura cu producatorul Artic Gaiesti si cu distribuitorul Altex Galati sa-l repare ptr ca este in garantie . Pe nimeni nu-i mai intereseaza ptr ca si-au luat banii si cu asta basta . Romani nu mai cumparati din patriotism si dupa reclame false !!!! Am sa le duc frigiderul la usa magazinului dar si cu tv dupa mine sa le fac reclama pe care o merita .

133. La 11-Apr-2009 22:16:36, daniel a spus:

Si eu am patit acelasi lucru cu frigorifica de la \"Arctic\" abia a iesit din garantie si sa si defectat ,numai raceste deloc .Adevarat lucru ROMANESC.

134. La 02-Mar-2009 19:04:32, rodica a spus:

multuminm pentru numerele de telefon care sunt date pe garantie, dar daca ai nevoie nici unul nu mai corespunde.Am avut mare incredere in firma ARCTIC, am nulte produse de la d-voastra, dar sunt dezamagita de amabilitatea de a va prezenta la o defectiune. Poate sunteti amabili sa actualizati saitul d-voastra, nu costa mult si ajutati clientii. Sa auzim de bine.

135. La 03-Feb-2009 12:38:34, 03-02-2009 a spus:

Buna ziua, cu parere de rau va spun ca nu stiu ce sa cred ,nu stiu cum sa-l numesc ,ghinion sau aparate facute de mantuiala .Acum 3ani si 7 luni am luat o combina frigorifica si dupa ce a iesit din garantie s-a si defectat ,culmea ca nici nu am reusit sa-l achit ,mai am 1 an si 4 luni .Am depus o cerere la un service din Bucuresti ,nici pana in ziua de azi nu am primit un raspuns ,daca se mai poate face ceva in sensul acesta ,va imaginati cat de greu imi este sa cumpar inca o combina frigorifica tinand cont ca mai am de platit la primul. Cu siguranta o sa fiu nevoita sa-mi cumpar altul ,dar in nici un caz Arctic .

136. La 14-Ian-2009 09:29:30, DANA a spus:

DE CE NU EXISTA SERIOZITATE? NE SPUNETI DATA CAND VETI VENI PTR SERVICE-UL DE CARE BENEFICIEM, SI NU VA TINETI DE CUVANT. NICI MACAR NU VA SINCHISITI SA NE ANUNTATI CA INTERVINE CEVA SI NU PUTETI VENI. DEZAMAGIRE TOTALA IN CE PRIVESTE MODUL IN CARE AR TREBUI SA AVETI GRIJA DE APARATELE PE CARE NI LE VINDETI SI NE PROMITETI O GARANTIE DE 3 ANI, IAR CAND ACESTEA SE DEFECTEAZA IN TIMPUL GARANTIEI, SE PARE CA PREA PUTIN VA INTERESEAZA. MA FACETI SA IMI PARA RAU CA AM CUMPARAT PRODUSE DE LA DVS.

© 2007-2009 News20.ro